alla bara lämnar mig nu

det gick bara bra att jobba men jag hade ett konstant tjutande i öronen sista timmen pga en dörr på kontoret som inte gick att stänga. hej tinnitus. nu kommer snart maja (och märta?) och ska hämta upp mig för att vi ska se på fredriks nya lägenhet. en del av hans väg till ett anständigt liv som han kallar det. det blir säkert bra. och märta som far på fredag! och frida och jessica som också far på fredag! och ingrid och frida som också far på fredag! det är ju vidrigt det här. men snart så smiter vi ju också iväg.. jag höll på att krisa inatt när jag låg i sängen och skulle somna, det började liksom kännas.. verkligt?

senare ikväll (efter elva, vad hände?) ska jag iväg och träffa exKexet också! mycket mycket bra, vi är sämst på att styra saker med jämna mellanrum. men nuså. påminn mig om att aldrig mer ha ett ex som utövar en sport hyfsat seriöst. det försvinner mycket trevlig tid till träning. fuck innebandy. jag vet inte riktigt hur jag ska be om ursäkt för i lördags (när jag var svinig och onykter och onödigt klängig. vad hände liksom? pinsamt. JÄTTEPINSAMT. tack maja.) men det ska jag nog kunna ordna på nåt sätt. jag brukar vara bra på att be om förlåtelse till honom. jag har tränat ganska mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits