alltid lika bra!

givetvis blev det csi! jag hoppas att ingen trodde något annat. jag är fortfarande lika dominant. sen såg vi lite fotboll också och busade med vovven. det är skönt att vi kan umgås så bra! jag menar, han kommer ju alltid vara min tobbe, även om han inte är min tobbe längre. han sa att jag inte fick åka till nya zeeland. jag kontrade med att han inte fick ljuga för mig om mamman (en tjej som är tio år äldre än han och som är värsta tonårsförälskad i honom, nämnde jag att hon har man och barn? ja det är precis lika pinsamt som det låter). sen var vi båda tysta en stund. nu blir det bara sanningen (för han påpekade ju att jag liksom gjort ungefär samma sak när det tog slut. men det var bara för att skona honom! det slog lite fel. och blev en massa tjafs. olika grupper julia, ooolika grupper) ! men jag kommer åka till nz. snart. paniksnart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits