att jag ens sitter upp nu är ett under

all min energi liksom bara rann ur mig efter promenaden  med novak och sen lite lunch på det. jag har läst litegrann men efter en stund var jag tvungen att lägga ner boken och bara stirra in i väggen ett tag. jag orkade inte ens läsa! riktigt illa. särskilt som jag har ganska mycket att göra här hemma (om inte mamma ska bli galen på mig) och då har jag inte riktigt tid med att ligga och lyssna på när jag själv andas. nu har jag gjort en pepp-spellista och hoppas att det ska hjälpa. annars är jag ganska körd.
 
och behöver jag mer uppmuntran än så kan jag alltid tänka lite på juves vinst igår. mums.

och behöver jag ytterligare mer kan jag alltid tänka lite på att milan har förlorat sina två första matcher (sorry älskling!). hjälper inte det vet jag inte vad jag ska ta mig till .. !

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits