bus på gång

jojo min tidiga kväll igår blev inte så tidig! somnade jag kanske fyra? smart julia mycket smart. men man kan ju åtminstone säga att jag gör min roll som arbetslös rättvisa! sen så fick jag ju sova till tolv också innan maja kom in och väckte mig. kanske dags att börja låsa dörren till mitt sovrum? efter det har jag varit hemma och varit väldigt duktig! jag har jobbat stenhårt med en massa tjafs. men fint blir det. nu ska jag bara bädda nytt i sängen och dammsuga så är mitt rum som nytt! ikväll blir det nog något roligt räknar jag med. jag fick ett sms av maja där det stod "jag känner för att göra något roligt ikväll" så då kör vi på det! (spännande om hon hade skrivit "jag känner för att göra något tråkigt ikväll")

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits