dumma tv6

ooväntat att dom visar inter ikväll! oväntat oväntat oväntat. panathinaikos-inter, hmmpff, vad är det för skitmatch? det är bara för zlatans skull (ja jag och zlarre har en liten spricka i vårt äktenskap nu sedan han bråkade med petter). jag förväntade mig ju att de alltid skulle visa juventus matcher nu (med två svenskar i laget!) eftersom de alltid visar inters. så när juventus möter zenit i cl-kvalet hade jag ju liksom räknat med den matchen i en kanal som jag faktiskt kan se. och var visar dom den då? jo på viasat sport 2 ?! inte ens på viasat sport 1 som jag möjligtvis skulle kunna ordna. nej på 2an. jamen givet. så gör vi. dumma dumma. någon hjälte med många kanaler som kan förbarma sig över ett stackars juve-fan med för få??


(sen så kommer de garanterat att visa juventus-real madrid, det vet jag ju. men var är jag den 21a oktober då? jo troligtvis på en plats där jag INTE kommer att ha tillgång till tv. grymt.)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits