en bil och två övertrötta tjejer

det blev väl inte riktigt sömn direkt igår, vi såg lite idol och maja fyllepratade litegrann och luktade gammal ölfylla. myysss. men det gjorde inte så mycket, vi kom fram till att man liksom har vant sig vid det. hrrm. på något vis kanske. idag var det min tur att ta hand om henne (vi har ju vårt tursystem, jag tror att jag är skyldig några sedan dagen efter min katastrofkväll) men hon behövdes inte tas hand om så jag antar att hon får spara sin dag! men jag fick köra henne lite överallt (bland annat till hennes jobb) och sedan skulle vi se när mattias spelade lite fotboll men eftersom maja städade så sakta så hann vi inte det. istället käkade vi lite och sen for vi ut på äventyr med yarisen. tur att vi inte är så lättroade iallafall.....

nu väntar jag på att exkexet ska dyka upp! jag har bestämt att vi ska se csi men det vet han inte om.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits