jag får panik lite nu och då

hej och hå en ny vecka på gång! nedräkningen startar på allvar på onsdag då det bara är en månad kvar tills vi åker. sinnesssss. lördagen slutade med utgång inte särskilt oväntat nog och jag börjar nu vara sjukt less på olles. kan inte mina kära minderåriga partykompisar växa upp någpngång så jag får dansa litegrann?! ska det vara så svårt. det är väl bara att åldras några månader istället för några dagar?

på söndag tog vi det LUGNT kan man minst sagt säga. både jag och maja mådde faktiskt väldigt bra men vi var hemslt sega och gjorde därför inte mycket nyttigt. men sen kom majas syster anna och hennes pojkvän peter hem och eftersom det var länge sen jag träffade dom var det jättekul! och att peter är en riktig fräsching gör väl inte det hela sämre? får man dreggla över sin (typ) storasysters sambo?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits