jag kommer vakna av att hon står böjd över mig med en skalpell

wah vad jag blir trött av att jobba. det blev en liten tuppis efter jobbet. och så grattis till mamma som fyller år idag! nu har jag ännu en gång gått igenom hela min ipod och "fixat" den (jag är ett freak jag vet men jag gillar det och det vet jag att ni gör också!). fast jag är inte lika sjuk som maja. hon är sjuk i huvudet och jag vågar inte resa iväg med henne. hon kommer att operera mig i sömnen och sälja mina njurar när hon får slut pengar. så sjuk är hon.

åhh nu peppar ingrid mig på nya zeeland! jag har fått ett tips om världens godaste hamburgae, sånt gillar vi mera sånt!

Kommentarer:
Postat av: Malin

Min mamma fyller också år idag :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits