jag lär mig ju aldrig

jag är så less på att jag alltid alltid trasslar till det för mig! varför kan jag inte bara sluta trassla?! allt är bara trassel och jag är så less! snälla trassel lämna mig ifred. och red ut saker och ting tack. jag hade ju rekord i trassel för ett tag sen (som faktiskt var yttepytte komiskt också om man tänker efter men ändå). kan inte allting bara vara lätt ett tag nu? till exempel i en månad till så jag slipper mer trassel (i sverige då, jag kommer givetvis trassla till det för mig i nya zeeland också. dum som jag är).


jag tror att jag bara ska ignorera allt trassel nu och gifta mig med michael cera. och ja michael, du får sjunga anyone else but you för mig!

Kommentarer:
Postat av: ingrid

men du trasslar du till det i nya zealand drar man bara vidare till nästa ställe, grlömmer allt, ingen vet nåt och man startar på ny kula som världens bästa människa. enklare går det inte att få! jag lvoar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits