jerusalems förstörelse

nej det blev ingen tennis, för just när jag skulle iväg så märkte jag att det regnade. massor.
det var en massa småfåglar på vår gräsmatta också. ingrid och malin hade fått det tungt. fast det är kanske duvor som är värst?
så istället för tennis (fast jag kikade just ut genom fönstret nu, ser jag sol?) så ska jag röja på mitt rum. och röja är verkligen rätt ord! mamma tycker oftast att hon är jätterolig, och allra roligast tyckte hon att hon var när hon tog kort på mitt rum när det var lite stökigt och döpte dom till "jerusalems förstörelse". jättekul. haha. jag tror att jag saknar en gen som gör att jag plockar upp efter mig! det hamnar liksom på golvet och så bosätter sig sakerna där. skaffar lägenhet och barn och barnbarn och ny soffa och helt plötsligt är det grejer precis överallt! men jag kan väl inte hjälpa att mina grejer gillar att föröka sig?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits