kanske lite feber också

godmorgon! (fast jag har faktiskt varit uppe sen elva). dagens skadeglädje: jag klev upp ur sängen samtidigt som simon slutade skolan. sånt kan göra hela ens dag! självklart var peter (en av pappas byggare, nästan samålders och jaa, ja) nere och skulle värma sin mat när jag klev upp. givetvis. jag träffar honom enbart ner jag ser som värst ut. det är ju liksom så att han äter lunch när jag stiger upp. och så var han självklart förbi när jag och maja målade. jaa, ja. men det bjuder jag på! nu ska jag borsta gaddarna lite och sen ska jag spela lite tennis med simon. min hals är helt uppsvälld och jag är helt slut pga förkylning. perfekt tänker jag, då har jag något att skylla på om det skulle gå dåligt! man får inte vara dum.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits