maja dregglade när de vände in och ut på tjejens mage

wow, en inte så bra sak är att jag har fastnat jättemycket för årets idol. och varför är då inte det så bra? jo, eftersom vi lämnar sverige om 22 dagar. och det kan bli lite svårt att följa det från nz (fast lina trodde ju på fullaste allvar att jag på något sätt skulle kunna se melodifestivalen där. njaaaaa). igår var delar av järngänget på plats hos mig för att se det, och inte blev jag besviken! sen såg vi en riktigt äcklig dokumentär om plastikoperationer. maja var i sjunde himlen! jag och jonatan höll på att svimma. simon såg oberörd ut (men kämpade säkert som ett djur). och på tal om simon så måste jag snart skynda mig iväg eftersom jag har lovat att skjutsa honom till bussen. han ska och mönstra stackarn och missar elitseriepremiären. HAHA

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits