man kanske borde prova på det oftare

det är värst vad dagen blir lång när man kliver upp tidigt på morgonen (eller jaa, tidigt och tidigt, tidigare kanske jag måste kalla det). jag klev upp halv tio idag, applåder till mig! och det är faktiskt ännu mer oväntat än man skulle kunna tro, eftersom jag inte somnade förrän efter klockan tre inatt. jag rensade majas dator på musik hihi. det kommer finns mycket härligt inför nz att lyssna på och det kan ju verkligen behövas. sen så försökte jag agera nattradio med lugna favoriter för henne men då spelade jag tydligen fel låtar och så blev hon jättearg och sa att om jag inte stängde av skulle hon slå mig. och eftersom man ska akta sig för att bråka med maja när hon är trött så stängde jag av direkt (efter lite lasse förstås, lasse får man alltid spela)!  


nu jobbar jag i en halvtimme till, jag blev inringd för en och en halv timmes jobb. ovärt kan tyckas men icket! det är ju nästan två nätters bostad till hösten! två fler nätter som vi slipper parkbänken.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits