min kväll (i nyktert tillstånd den här gången)

ja alltså att sätta sig och fylleblogga klockan fyra på natten, det är ju ganska klokt. verkligen! alltså hjälp. men jag hade väldigt roligt igår måste jag säga. jag och lina värmde på ganska bra med vin och bingolotto (ja vi var faktiskt ett nummer ifrån, himla 57an) och sen vandrade vi vidare i natten, hamnade hos johan virke och sen en snabbis på station där någon blev itvingad en drink av några. tack för den ni! den satt där den skulle. men jaa, sen vandrade vi lite mer och sen fick simon skjutsa hem mig, fruktansvärt bra! sen kom ju det där mindre bra att jag satte mig vid datorn men det kan jag ta. att jag däremot ringde till exkexet är väl kanske nästan för obra. men det var ett svagt ögonblick! idag är det nämligen tre år sedan den där kvällen i stockholm. osv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits