myysss

igår våldgästade jag maja och hennes säng (jag sov inte ens i "mitt" sovrum! det är lite ovanligt). det var exakt en månad igår kvar tills vi lämnar skellefteå och jag var förberedd på att få lite panik sådär mitt i natten så jag ville inte sova själv. och att sova med maja är alltid en upplevelse! inatt berättade hon för mig (okej att hon sov men ändå) att hon hade dreggel i örat. okeeej sa jag och försökte att inte börja gapskratta och väcka henne.

men paniken uteblev som tur var! jag tröttade ut den genom att vägra somna och överanvände majas dc istället. jag knarkade musik. och på tal om det så tror mamma att jag kommer att börja använda droger! det är skönt att veta att familjen tror på en, verkligen. mamma har just läst mia törnbloms(blads?) bok "så dumt!" och ser nu knark överallt. schysst.

Kommentarer:
Postat av: ingrid

då kan du ju berätta för henne att knark är lagligt i nz och att varenda jävel använder det där. förutom svenskar då som istället väljer att bli fullast på stället.

Postat av: jullan

underbart! då kommer jag ju verkligen att lugna henne och slippa tjatet... :P

2008-09-12 @ 10:55:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits