oväntat men fruktansvärt roligt

alltså wow, vad hände inte igår? jag var ju som inte jättetaggad och det visade sig vara helt rätt recept som vanligt (det och kanske en liter vin) ! jag hade så fruktansvärt roligt igår! helt galet var det, och så fick jag äntligen dansa så idag kan jag knappt gå. det kan inte maja heller men hon har en uppsvullen fot med skärsår så hon har ju iallafall någonting att visa upp.
förra helgen startade jag ju en fin tradition med att tappa bort saker (i lite fel läge skulle man kunna säga) och givetvis följde jag upp förra helgens bravader ordentligt igår! först så försvann min mobil på dansgolvet. hoppsan sa jag. sjukt nog ringer det plötsligt i sofias mobil och det är min mobil som ringer?! jaha ja, perfekt då hade någon hittat den och känt igen sofias nummer eller något jag vet inte? så jag fick tillbaka den! sinnes alltså, jag har ju sjukt tur ibland. fast sen när vi skulle hem så var min sjal helt försvunnen och den är fortfarande borta. så ett litet offer fick jag allt göra. men kul var det! och herregud, vad ska jag med en sjal i nya zeeland?? tretton dagar kvar nu!

Kommentarer:
Postat av: fiaaa

Haha,jag glömde mina höga skor på max och ahr inte orkat fara dit och fråga om dom finns kvar :P Men det var ändå en trevlig kväll=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits