vår lilla sällskapspromenad urartade

jag är helt slut! jag kunde knappt gå uppför trappen! jag kan inte ens röra mig!
jag och lina skulle träffas och ta en liten promenad idag. jag gick upp till henne eftersom jag skulle passa på och lämna tillbaka Xkexets cykel som han lämnade hos mig i lördags (oväntat att jag fortfarande styr upp honom) så redan där hade jag ju en promenad på cirka fyrtio minuter. och värre skulle det bli.. vi gick via erikslid in i skogen där runt vitberget. och vi gick. och vi gick. och vi gick lite mer. det var så länge sedan vi träffades och vi hade så mycket att prata om att det slutade med att vi hade gått i tre timmar! helt sinnes. jag kommer inte kunna ta mig upp ur sängen imorgonbitti! men det var sjukt trevligt och hon är allt en pingla den där lina !

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits