vi kirrar det

och grey's anatomy är fortfarande lika bra! det spelar ingen roll hur många gånger jag ser det, jag får fortfarande rysningar på alla de rätta ställena. jag måste klämma in så många avsnitt som möjligt på iopden innan vi far! vilket förövrigt börjar närma sig med stormsteg. och jag har inte ens en ryggsäck än.
men allt löser sig! det ordnar sig! vad spelar det för roll att jag inte har några linser eller att mitt ica-bankkort inte kommer att hinna komma eller att jag borde ha dubbelt så mycket pengar med mig? allt fixar sig alltid. på något sätt (maja ska ju lösa sitt pengaproblem med lite pole dancing. jag har inte riktigt tagit ställning till det än).

klockan är nu tolv och jag ska sova. jag är trött så att det ska bli himla skönt faktiskt. jag vet däremot inte hur jag kan vara trött redan eftersom jag bara har varit uppe i tolv timmar hittills men min trötthet fungerar inte helt klockrent! sussa sött :-*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits